poniedziałek, 13 września 2021

Taką surówkę jadałam w dzieciństwie, bardzo prosta w wykonaniu a zarazem bardzo zdrowa. Dzieci i dorośli przepadają za taką surówką. Taka surówka jest idealna do smażonych czy duszonych mięs. Zapraszam na przepis.


 Surówka z marchewki do obiadu

Składniki

3 marchewki

0.5 jabłka

0.5 papryki

garść czarnych oliwek

0.5 pęczka pietruszki

3 anchois(sardelle)

sól

Na dressing

2 łyżeczki musztardy delikatnej

2 łyżki majonezu

sok z 0.5 cytryny

sol ,pieprz do smaku

Przygotowanie

Marchewkę utrzeć na grubych oczkach tarki ,jabłko również utrzeć na grubych oczkach tarki, paprykę pokroić w kostkę, oliwki, pietruszkę i anchois pokroić drobno ,wszystko top dodać do naszej marchewki. Posolić do smaku. Przygotować dressing polać naszą surówkę.

Oto gotowa do serwowania.

Zapraszam was na mojego facebooka ,gdzie dodaję wszystkie moje przepisy.

Polub mnie Facebook

Zapraszam do oglądania filmu ,krok po kroku jak zrobić ten przepis oraz do subskrybowania 

mojego kanału.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka letnia do grilla

 Taką sałatkę możesz robić całe lato na każdą okazję. Jest pyszna i pasuje do każdego dania.Z kilku składników wyczarujesz ten pyszny dodate...