sobota, 18 września 2021

Wafle domowe, przypominają mi dzieciństwo, robiła je moja babcia , mama a teraz robię i ja. Pyszne wafle z masą kajmakowo-kawąwą smakują ,każdemu w domu od najmłodszego do najstarszego. Przygotowanie jest proste i szybkie. Zapraszam na przepisu.


 Wafle domowe z masą kajmakowo-kakaową

Składniki

1 op. wafli

200 g masła

1 puszka kajmaku

2 łyżki kakao

Przygotowanie

Masło temperatura pokojowa utrzeć na jasną masę następnie stopniowo dodawać po jednej łyżce masy kajmakowej na koniec dodać kakao. Na wafle wyłożyć masę, wafle włożyć do opakowania po waflach lub odwinąć jakąś folią lub papierem do pieczenia. Na wafle położyć ciężką deskę i tak odstawić na 3 godz. Pokroić i podawać z ulubioną kawą lub herbatą.

Zapraszam na mojego Facebooka ,gdzie pokazuję wszystkie moje przepisy.

Polub mnie na Facebook

Zapraszam do oglądania filmu ,krok po kroku jak zrobić przepis oraz do subskrybowania mojego kanału.


Jeżeli zrobisz mój przepis ,udostępnij zdjęcia na Instagramie ,Facebooku,
Pinterest ,Odznacz tagiem #mangiareuewki
Grazie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka letnia do grilla

 Taką sałatkę możesz robić całe lato na każdą okazję. Jest pyszna i pasuje do każdego dania.Z kilku składników wyczarujesz ten pyszny dodate...