czwartek, 9 września 2021

Orzeźwiające domowe lody cytrynowe, które robię całe lato. Ja i pozostali domownicy w upalne dni sięgamy po lody cytrynowe. Przygotowanie nie wymaga  dużo pracy. Ten przepis jest dla osób ,które nie tolerują jajek. Zapraszam na przepis.



 Włoskie lody cytrynowe- prosty przepis bez jajek

Składniki

2 cytryny

200 ml mleko zagęszczone słodzone

400 ml śmietana kremówka 30

Przygotowania

Cytryny myjemy, ucieramy skórkę, wyciskamy sok z cytryny i łączymy z schłodzonym mlekiem. Śmietanę ubijamy na sztywną pianę, łączymy z mlekiem z cytryną , wszystko to miksujemy 30 sekund. Wykładamy do pojemnika i wstawiamy do zamrażalnika na całą noc. Przed serwowaniem lodów, pojemnik wyjąć z zamrażalki i pozostawić tak na kilka minut, następnie nałożyć lody do pucharków.

Zapraszam was na mojego facebooka ,gdzie dodaję wszystkie moje przepisy.

Polub mnie na Facebook

Zapraszam do oglądania filmu ,krok po kroku jak zrobić ten przepis oraz do subskrybowania mojego kanału.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka letnia do grilla

 Taką sałatkę możesz robić całe lato na każdą okazję. Jest pyszna i pasuje do każdego dania.Z kilku składników wyczarujesz ten pyszny dodate...