niedziela, 5 września 2021

Ekspresowe racuchy z jabłkami bez miksera


Uwielbiam ten rodzaj racuchów, nie muszę mieć miksera, aby je przygotować. Cudowny zapach smażonych racuchów rozchodzi się po całym domu, każdy z domowników zjada po kilka naraz. Ja takie racuchy przygotowuję dosłownie w kilka minut, używając widelca do mieszania ciasta. Podane z cukrem i cynamonem są po prostu obłędne. Zapraszam na przepis.

Ekspresowe racuchy z jabłkami bez miksera


Składniki

2 jajka

250 ml maślanki

250 g mąki pszennej

1 łyżeczka proszku do pieczenia

szczypta soli

3 jabłka

tłuszcz do smażenia oraz cukier puder do posypania racuchów

Przygotowanie

Jajka rozbić do miski dodać szczyptę soli, wlać maślankę roztrzepać widelcem .W drugiej misce połączyć mąkę z proszkiem do pieczenia ,wlać nasze jajka, wszystko to zamieszać widelcem do połączenia się składników. Dodać pokrojone w małe cząstki jabłka. Wszystko to zamieszać łyżką. Smażymy na malej ilości tłuszczu, może to być smalec lub olej. Układamy na ręczniku papierowym do odsączenia nadmiaru tłuszczu. Posypać cukrem pudrem z cynamonem.

Zapraszam Was na mojego Facebooka gdzie dodaję wszystkie moje przepisy.

Polub mnie na facebook

Zapraszam do oglądania filmu krok po kroku jak zrobić ten przepis oraz do subskrybowania mojego kanału.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka letnia do grilla

 Taką sałatkę możesz robić całe lato na każdą okazję. Jest pyszna i pasuje do każdego dania.Z kilku składników wyczarujesz ten pyszny dodate...