poniedziałek, 15 listopada 2021

Sos z cukinii do makaronu

Pyszny sos z cukinii do naszego makaronu ,zrobisz w 30 minut. Wystarczy kilka składników i gotowe. Ja taki sos dodaje do każdego typu makaronu .Zapraszam na przepis.

Składniki

0.5 marchewki

1 cebula

1 łodyga selera

1 średnia cukinia

2 łyżki oliwy z oliwek lub oleju roślinnego

200 ml passata di pomodoro czyli sos pomidorowy

0.5 łyżeczki cukru

sól ,pieprz do smaku.

Przygotowanie Marchewkę ,nać selera i cebulę pokroić w drobna kostkę . Do garnka wlać oliwę  lekko podgrzać ,dodać pokrojone warzywa, poddusić kilka minut mieszając, następnie utrzeć cukinie na grubych oczkach tarki wrzucić do podduszonych warzyw. Wszystko to posolic i popieprzyć do smaku, dusić dosłownie 3 lub 4 minuty ,do momentu ,aż cukinia zrobi się miękka. Wlać sos pomidorowy ,opakowanie po sosie opłukać małą ilością wody wlać do garnka. Dusić na małym ogniu około 20 minut. Dodać cukier ,zamieszać posolić do smaku. Taki sos możemy wykorzystać do naszego makaronu lub do mięsa czy kopytek.

Zapraszam was do mojego Facebooka ,gdzie dodaję moje przepisy .

Polub mnie na Facebook

Zapraszam do oglądania filmu ,krok po kroku jak zrobić sos oraz subskrybowania mojego kanału.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka letnia do grilla

 Taką sałatkę możesz robić całe lato na każdą okazję. Jest pyszna i pasuje do każdego dania.Z kilku składników wyczarujesz ten pyszny dodate...