wtorek, 28 września 2021

Surówka z rzepy czarnej do obiadu

 Pyszna surówka do obiadu lub do grilla ,taka surówkę robię dosłownie w 5 minut. Zapraszam na przepis.

Składniki 

1 rzepa czarna

1 jabłko

szczypta soli

1 łyżeczka cukru

1 łyżka majonezu

1 łyżka śmietany 12 %

Przygotowanie .Jabłko i rzekę utrzeć na grubych oczkach tarki. Doprawić solą i cukrem majonezem i śmietaną. Zamieszać do połączenia wszystkich składników .Sałatkę serwujemy po przygotowaniu.

Zapraszam na moją stronę Facebooku ,gdzie dodaję wszystkie moje filmy.

Polub mnie na Facebook


Zapraszam na film na mój kanał ,zobacz krok po kroku jak zrobić przepis oraz do subskrybowania mojego kanału.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sałatka letnia do grilla

 Taką sałatkę możesz robić całe lato na każdą okazję. Jest pyszna i pasuje do każdego dania.Z kilku składników wyczarujesz ten pyszny dodate...